آموزش لینکدین - لینکدین مارکتینگ

آموزش ویدیویی لینکدین

لینکدین مارکتینگ یا یازاریابی لینکدین چیست؟

لینکدین مارکتینگ یا بازاریابی لینکدین در واقع یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ است که می‌توان آن را به عنوان استفاده از بستر این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباطات قوی و مستمر، تولید سرنخ، جلب اعتماد مخاطبان و ارزش‌آفرینی در راستای تحقق اهداف بازاریابی و فروش تعریف کرد.

مزیت استفاده از لینکدین برای کسب و کارها چیست؟

لینکدین شبکه اجتماعی ویژه کسب‌وکارها، مدیران و متخصصان است که بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر دارد. همین موضوع نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی ظرفیت‌های زیادی برای بازاریابی و تبلیغات دارد؛ چراکه می‌توانید با مدیران تصمیم‌گیرنده به طور مستقیم در ارتباط باشید

لینکدین چیست؟

 

لینکدین در واقع یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است. با این حال، استفاده از لینکدین تنها به این موضوع محدود نمی شود و کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از طریق آن، با افراد دیگری که در حوزه کاری شان فعالیت می کنند، آشنا شوند و با آن ها ارتباط برقرار کنند.

 

آموزش لینکدین – لینکدین مارکتینگ

 

تاریخچه لینکدین

لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاری‌ست. نسخهٔ اولیهٔ این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مهٔ سال ۲۰۰۳ به‌صورت رسمی افتتاح گردید. مدیرعامل کنونیِ لینکدین داندولف می‌باشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بوده‌است. لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وبگاه سوشیال دات نت بوده، بنیان‌گذاری شد. رید هافمن، پیشتر مدیرعامل لینکدین بوده، ولی هم‌اکنون عضو هیئت مدیرهٔ لینکدین است. لینکدین در سرتاسر دنیا بیش از ۲۰ دفتر فعال دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است.

لینکدین در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در مهٔ ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکهٔ اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید.

در سال ۲۰۱۸ میزان اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در شبکه اجتماعی LinkedIn به سرعت افزایش یافته‌است. کاربران با استفاده از این روش ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود جذب کرده‌اند.

در ژوئن سال ۲۰۱۹، لینکدین ۶۳۰ میلیون عضو ثبت نام شده از ۲۰۰ کشور جهان داشت.

 

نسخۀ اولیۀ لینکدین در تاریخ ۷دی۱۳۸۱ ساخته شد و در ۱۵اردیبهشت۱۳۸۲، تقریباً پس از ۴ ماه، به‌صورت رسمی از آن رونمایی گردید. لینکدین را رید هافمن (Reid Hoffman)، آلن بولو (Allen Blue)، کنستاتین گوریکک (Konstantin Guericke) و اریک لی (Eric Ly) بنیان‌گذاری کردند. رید هافمن پیش‌تر مدیرعامل لینکدین بود؛ ولی هم‌اکنون عضو هیئت‌مدیرۀ لینکدین است و جف وینر به‌عنوان مدیرعامل لینکدین مشغول به فعالیت است. لینکدین در اسفند ۱۳۸۴ به سوددهی رسید.

 

 


 

در این آموزش به چه سوالاتی پاسخ داده میشود؟

 

۱- مشتریان را در لینکدین چطور شناسایی کنیم؟

۲- در لینکدین چطور بازاریابی کنیم؟

۳- در لینکدین چطور مطلب مشتری پسند بنویسیم؟

۴- رفتار مشتری در لینکدین به چه صورت است؟

 

 


 

لینکدین مارکتینگ - آموزش بازاریابی در لینکدین | 1
چطور در لینکدین بازاریابی کنیم؟

 

آموزش بازاریابی در لینکدین

در این سری از آموزشهای تلاش داریم تا کاربردی ترین و بروزترین آموزش های کار با لینکدین را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش لینکدین در ۸ بخش بصورت ویدیویی و باز زیرنویس فارسی تقدیم میگردد .

برای دسترسی به هر بخش شما میتوانید با کلیک بر روی آن به صفحه آموزش لینکدین رفته و ویدیو آموزش لینکدین را دانلود نمایید.

 

 


 

برای دانلود هر بخش روی آن کلیک نمایید.

 

۱- ساخت اکانت در لینکدین و بهینه سازی

 

۲- رشد کانکشن لینکدین

 

۳- ارسال پیام در لینکدین

 

۴- پست وایرال در لینکدین

 

۵- ترافیک ورودی از لینکدین

 

۶- ساخت گروه در لینکدین

 

۷- ساخت صفحه تجاری در لینکدین

 

۸- تبلیغات رایگان در لینکدین

 

 


 

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.