چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند درآمد شما را افزایش دهد؟

چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند درآمد شما را افزایش دهد؟ | 1

اینترنت به یک زمینه مشترک تبدیل شده است که افراد در آن با افراد دیگر ، ملاقات ، گفتگو و معامله می کنند. بیشتر مشاغل مانند digitalmarketinginstitute.ir بیشتر عملیات خود را بصورت آنلاین انجام میدهند . آنها در حال استفاده از تمام روش های ترفندها هستند تا از طریق بازاریابی دیجیتال برای سایت های خود ترافیک بیشتری بدست آورند و آن را به یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران تبدیل کنند.

۱- بهینه سازی وب سایت SEO

بهینه سازی برای موتور جستجو

آیا شرکت شما دارای وب سایت رسمی مانند DMIN است ؟ اگر این کار را انجام داده باشید ، می دانید که طراحی یک وب سایت خوب کاربر پسند و آماده برای حرکت هزینه بر است. علاوه بر این ، باید به خوبی قالب بندی و SEO بهینه سازی برای موتور جستجو شده باشد. همچنین باید مرتباً مورد بازبینی و به روزرسانی قرار گیرد ، در غیر این صورت سایر سایتهای رقیب که بهینه سازی شده اند ، آن را در لیست های جستجو پایین می آورند .

۱-۱- استفاده از Google My Business

چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند درآمد شما را افزایش دهد؟ | 2

این یکی از ابزاری است که توسط بازاریابان حرفه ای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد تا دید تجاری را افزایش دهد. این برنامه به صورت رایگان ارائه می شود به این معنی که هرکسی می تواند از آن برای تقویت حضور خود در صفحات جستجوی Google یا نقشه ها استفاده کند. ( در ایران فیلتر می باشد)

۲- بدست آوردن ایمیل بازدیدکنندگان

ایمیل مارکتینگ

اگر آدرس ایمیل دارید ، باید ایمیل های ناخواسته را در صندوق ورودی دریافت کرده باشید و از شما خواسته است تا وسایل را خریداری کنید.

در صورت عدم علاقه به محتوای تبلیغی ، این ایمیلها می توانند آزار دهنده باشند. با این وجود ، اگر با موفقیت نام تجاری خود را بسازید و از خدمات ایمیل به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کنید ، می توانید با تبلیغ به موقع و به گیرندگان خاص ، خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد معرفی کنید. این امر به این دلیل است که این ایمیلها نباید برای همه ارسال شود بلکه فقط برای مشتریان و خریداران بالقوه مشخص شده از طریق نتایج تولید سرنخ (لید) یا کسانی که با عضویت در خبرنامه های شما علاقه خود را نشان داده اند ، ارسال شود. هرچه بیشتر به این گروه تبلیغ کنید ، نرخ تبدیل بیشتر می شود.

۳- ایجاد پروفایلهای تجاری در رسانه های اجتماعی

سوشیال مارکتینگ

این یکی از آسانترین استراتژی های تبلیغاتی دیجیتال برای افزایش فروش در زمان فعلی است زیرا بیشتر افراد دارای حساب های اجتماعی هستند که بیشتر وقت خود را صرف مرور و صحبت با دوستان می کنند.

اگر بخواهید تبلیغات خود را به صورت استراتژیک در شبکه های اجتماعی قراردهید ، چه می کنید؟ اما اگر با غول های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ارتباط برقرار کنید ، می توانید محصولات خود را بر اساس علایق و تاریخچه مرور بازدیدکنندگان آنها به مشتریان تبلیغ کنید.

از طرف دیگر ، اگر چندین دنبال کننده در شبکه های اجتماعی داشته باشید ، می توانید محصولات خود را روی صفحه خود بنویسید تا مشتریان آنها را ببینند و در صورت علاقه ، آنها را خریداری کنند.

۵- استراتژی ورود به بازاریابی آنلاین

کسب و کارها برای رشد فروش و درآمد همانند آنچه در انستیتو دیجیتال مارکتینگ انجام می دهیم استراتژی های متخلفی استفاده میکنند . برخی از پرداخت به ازای کلیک به گوگل PPC برای تبلیغ محصولات خود استفاده میکنند ، در حالی که برخی دیگر از ظرفیت عظیم شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند و شرکتهای بزرگ از SEO نیز بهره میبرند.

صرف نظر از استراتژی استفاده شده ، اگر فهمید که استراتژی شما کار نمی کند ، می توانید پرداخت پول بیشتری را برای آن متوقف کنید ، زیرا ممکن است هزینه زیادی را از دست بدهید اما هیچ چیزی به دست نمی آورید. این تنها در صورت استفاده از ابزار ردیابی امکان پذیر است. ممکن است هزینه اضافی داشته باشد ، اما ارزشش را دارد.

اینها تنها استراتژی های بازاریابی دیجیتال نیستند که برای افزایش درآمد مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند بلکه برخی از بهترین راه حل ها برای استفاده هستند.

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای افزایش درآمد مشاغل ؟

۱- روی مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند متمرکز شوید۲- استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل بازاریابی ۳- با کلیه مشتری ها به یک صورت رفتار نکنید۴- تحلیل رفتار رقبا

  1. روی مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند متمرکز شوید: با بازاریابی دیجیتال ، اطمینان حاصل کنید که تمرکز شما روی مخاطبان خاص شما باشد. این یک قانون طلایی است که توسط بسیاری فراموش شده است.
  2. اعمال داده ها و تجزیه و تحلیل بازاریابی: پس از ایجاد سایت و تعامل با مشتریان بالقوه و واقعی خود ، پیگیری و جمع آوری داده ها و اطلاعات بازدید کنندگان را ادامه دهید. تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات جمع آوری شده به شما بینش مناسبی می دهد و شما را قادر می سازد با انجام تنظیمات لازم فروش خود را افزایش دهید.
  3. با کلیه مشتری ها به یک صورت رفتار نکنید: بسیار مفید است که بدانید که سایت های شما به طور کلی چگونه عمل می کنند ، درک این مسئله که چه کسی یا چه کسی با استفاده از داشبوردهای اطلاعاتی کسب و کار بهتر عمل می کند ، مهم است. تقسیم بندی کاربران به شما کمک می کند تا الگوهای مختلفی را بین آنها و نحوه تعامل آنها با سایت شما بیاموزید. شما می توانید از این داده ها برای پیداکردن گروه های با کارآیی بالا و همچنین افشای گروه های کم کار استفاده کنید . هزینه های بازاریابی آنلاین در دنیای بازاریابی دیجیتال با فناوری های جدید دائماً در حال تغییر است. در حالی که لازم نیست هر فن آوری جدیدی را امتحان کنید ، ضروری است که خود را در مورد آنچه برای تجارت و مشتریان شما کاربرد دارد ، به روز کنید. شناخت بازار هدف و مشتری در بهبود بازاریابی دیجیتال و افزایش درآمد شما اساسی است.
  4. نظارت بر رقابت : توجه به رقبا خود یک استراتژی عالی برای افزایش فروش و رشد کسب و کار شما است. با نظارت بر رقبای خود می توانید روندهای آینده در بیزینس خود را پیش بینی کنید

چه روشهایی برای نظارت بر رقبا وجود دارد؟

  • Google Alerts: با Google Alerts می توانید جستجوهای مربوط به کسب و کار خود را مشاهده کنید ، بنابراین می توانید بازخورد خود و رقبا را نظارت کنید .
  • گوش دادن به اجتماعی : برای درک اینکه مشتریان در مورد برند شما و رقبای شما چه می گویند ، شیکه های اجتماعی را نظارت کنید. شما می توانید از Social Mention برای به دست آوردن نتایج از سراسر فضای رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • ایده های محتوا : هنگام ایجاد ایده های طوفان مغزی برای وبلاگ و سایر کانال های بازاریابی ، می توانید با نظارت بر وب سایت رقبا و پروفایل های شبکه های اجتماعی الهام بگیرید. محتوای آنها را مرور کنید ، به ایده های خوب توجه کنید و آنها را برای برند خود تجدید نظر کنید.

نکات دیگری که در رشد درآمد کسب و کار باید به آن توجه کنیم؟

  1. کار خود را اندازه بگیرید : پیگیری نرخ بازگشت سرمایه (ROI) کمپین های بازاریابی یکی از بزرگترین چالش های شرکت ها در صنایع مختلف است. اندازه گیری پیشرفت و نتایج کمپین های بازاریابی شما این امکان را به شما می دهد تا دریابید که عملکرد آنها چقدر خوب است. هنگام اندازه گیری پیشرفت ، چالش اصلی این است که بسیاری از کمپین ها فقط بیش از تولید فروش طراحی می شوند. گذشته از فروش و درآمد ، معیارهای معدود دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
  2. ترافیک وب: بدیهی است که این یکی از جنبه های مهم اجرای یک کمپین بازاریابی موفق است. برای پیدا کردن کیفیت ترافیک ، باید آن را در کنار سایر عوامل موفقیت سنجید.
  3. کیفیت سرنخ های تولیدی: شما می توانید با چک کردن مشخصات و ویژگیهای مشتری خود از نظر نیازها ، بودجه و عوامل دیگر ، کیفیت سرنخ های کسب شده خود را بررسی کنید.
  4. موفقیت SEO: برای سنجش عملکرد سئو ، باید بررسی کنید که آیا محتوای شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه خوبی دارد یا خیر ؟
  5. قرار گرفتن در معرض دید بازدیدکنندگان: هرچه افراد شما را به عنوان یک مرجع بیشتر ببینند ، احتمالاً آنها مشتری و طرفداران برند شما خواهند شد.
چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند درآمد شما را افزایش دهد؟ | 3

اولین و مهمترین کار شما این است که تجارت خود را آنلاین کنید. می توانید تجارت خود را از طریق وب سایت ها و رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارید که به عنوان برند تجاری (Business Branding ) نیز شناخته می شود .

بنابراین ، شما باید قدرت اینترنت را بپذیرید که می تواند جادوگری را در کار شما ایجاد کند. اگر به دنبال پیشرفت های مهم هستید ، وب سایت خود را ایجاد کنید ، محصولات و خدمات خود را در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی ثبت کنید. به علاوه ، فراموش نکنید که به تمام نظرات و سؤالات ذکر شده از طریق سیستم عامل های آنلاین پاسخ دهید. پاسخ به هرکدام واقعاً به ایجاد یک حس خوب کمک می کند.

#رشد_درآمد_کسب_و_کار با #دیجیتال_مارکتینگ | #انستیتو_دیجیتال_مارکتینگ

انستیتو دیجیتال مارکتینگ  درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگمیشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان}  را تکمیل و ارسال نمایید. انستیتو دیجیتال مارکتینگ

, , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.