ست گادین

ست گادین

ست گادین که امروزه به عنوان کارآفرین عصر اطلاعات شناخته می شود، یک نویسنده امریکایی است که نزدیک به ۱۸ کتاب با اشاره بر جنبه های مختلف بازاریابی، تبلیغات و رهبری سازمان به رشته تحریر درآورده است. او یک کارآفرین، بازاریاب و سخنران اجتماعی موفق است که به خاطر کنفرانس ها و وبینارهایش معروف شده است. ست گادین مدرک MBA خود را از دانشکده بازرگانی استنفورد گرفت. وی یکی از اولین شرکت‌های بازاریابی اینترنتی با ایده‌های انقلابی در مورد چگونگی رسیدن شرکت ها به مخاطبان هدف خود را راه‌اندازی نمود.

گادین، معتقد است که دوران سلطنت تلویزیون در جهان به پایان رسیده است. البته تاکید می‌کند که وقتی از تلویزیون حرف می‌زنم، منظورم صرفاً تلویزیون نیست، بلکه مجموعه‌ی پیچیده‌ای از رسانه هاست که هنوز ادعا می‌کنند تیزرها و تبلیغات تجویزی آنها می‌تواند رفتار مردم را تغییر دهد.

 شهرت و ناموری شرکت او، شرکت‌های بزرگی نظیر ولوو، ماکروسافت، سونی موزیک و … را وادار کرد تا با شرکت او همکاری کنند. در عرض چند سال یاهو این شرکت را خرید و گادین را به عنوان معاون رئیس بازاریابی اجازه‌ای (Permission marketing) منصوب کرد.

ست گادین چندین کتاب پرفروش و مورد تحسین منتقدان را ارایه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «همه بازاریابان دروغگو هستند» و «گاو بنفش» اشاره کرد.

ست گادین | 1

منبع : متمم ، Wikipedia


انستیتو دیجیتال مارکتینگ  درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگمیشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان}  را تکمیل و ارسال نمایید. انستیتو دیجیتال مارکتینگ

, , , , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

۲ دیدگاه‌ها

  • با سلام و احترام؛ موفقیت های چشمگیر در عرصه فرهنگ و هنر دیرپای ایران زمین، مرهون سخت کوشی و تلاش های مستمر طلایه داران فرهیخته و اندیشمندی است که زندگی کاری خود را وقف آن نموده اند. برای این مرز و بوم مایه مباهات و افتخار است که مجموعه هایی نظیر “انستیتو دیجیتال مارکتینگ ” ،به چنین جایگاهی ارتقا یافته است و کماکان چراغ فروزان نسل کنونی و نسل های آینده خواهند بود. امیدوار است تصویری را که ترسیم فرموده اید، چشم انداز ماموریت و اهداف بنیادین ” برند شخصی ” و ” برند کسب و کار ” و به تبع آن ” برند محصول تان “باشد. به امید بهترین ها و روزهای بهتر و بهتر.

    با آرزوی توفیق الهی
    محسن کامرانی
    مشاور پروژه های تحقیقاتی و برند شخصی
    هجدهم مرداد ماه ۱۴۰۱

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.