برایان هالیگان

برایان هالیگان

برایان هالیگان یک مدیر اجرایی و نویسنده اهل آمریکاست. او یکی از موسسین و مدیرعامل مجموعه هاب اسپات است و در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کند و همچنین در منطقه کمبریج از ایالت ماساچوست آمریکا واقع‌شده است. وی همچنین یکی از مدرسین دانشگاه MIT هم می‌باشد.

 در شرکت‌های مختلف دارای سابقه کار و فعالیت تا سطح معاونت بوده و سپس در تغییری در شیوه کار و برنامه‌های خود جذب حوزه فروش شده و در مجموعه به نام Groove Networks به‌عنوان مدیر فروش از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ فعالیت داشته که درنهایت توسط مایکروسافت خریداری و تغییر نام داده‌شده است. سپس در سال ۲۰۰۶ همراه با چند تن دیگر اقدام به تأسیس شرکت هاپ اسپات کرده که در سال ۲۰۱۲ به درآمدی بالغ‌بر ۲۸.۵ میلیون دلار و ۳۰۴ کارمند رسیده است و همچنان در آن مجموعه فعالیت دارد.

اصطلاح بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing نخستین بار در سال ۲۰۰۵ توسط برایان هالیگان (بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت HubSpot ) به کار برده شد.

برایان هالیگان


انستیتو دیجیتال مارکتینگ  درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگمیشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان}  را تکمیل و ارسال نمایید. انستیتو دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.