ساخت صفحه شرکتی در لینکدین

ساخت صفحات شرکتی در لینکدین

مطالب زیر ترجمه ویدیو آموزش لینکدین مارکتینگچطور در لینکدین صفحه تجاری (شرکتی) بسازیم ” می باشد.

برای دانلود ویدیو آموزشی به انتهای متن مراجعه نمایید.

به همین خاطر هست که من در این ویدیو قصد دارم به شما نشان دهم چگونه صفحه شرکت بسازید چگونه به عنوان ادمین محتوا تولید کنید و چگونه کارکنان تان را اضافه کنید

خب اول از همه برید صفحه بسازید برای اینکار به بخش کار مراجعه کنید

شما میتونید در اینجا به پایین بیایید و گزینه ساخت صفحه بزنید

در اینجا در ابتدا باید نام شرکت را قرار دهید من برای مثال اینجا این نام ستاپ دمو قرارم می دهم

در اینجا میبینید که شما میتونید url عمومی را برای خود انتخاب کنید

معرفی دوره آموزشی لینکدین

ایده آل این هست که از نام شرکت خود استفاده کنید و بدین منظور باید خوش شانس باشید که این نام برای شما در دسترس باشد

در اینجا باید تایید کنید که شما نماینده رسمی شرکت خود هستید و قدم برداری بردارید

حالا همینطور که شرح داده شده شما باید اینجا لوگو و عکس پروفایل شرکت را طوری بگذارید که به صورت کامل مرتبط با شرکت شما باشه

همینطور تمام بخش ها رو پرکنید و میتونید شرحی بر نحوه کار شرکت خود را هم اضافه کنید

این میتونه به هر زبانی که مخاطبین هدفتون هستن باشه

خب برید جلو و بر روی شروع کلیک کنید

اینجا شما گزینه اضافه کردن عکس، تغییر نام و اضافه کردن شرح و غیره داریم

این قسمت میتونه یه کم دلهره آور باشه اگر شما ندونید که با چه مطلبی باید فیلدها را پرکنید

در اینجا پیشنهادی که من به شما میدم اینه که لینکدین را در صفحه جداگانه ای باز کنید

به قسمت جستجو برید و اسم کمپانی ها را سرچ کنید

برای مثال اینجا من هاب اسپات را میارم

اینجا پیجشو میتونید باز کنید اگر نشد در یک صفحه جداگانه پیج باز کنید

در اینجا میتونید نگاهی به پیج های کمپانی های مختلف داشته باشید

و از آن ها به عنوان الگو برای کار خودتون استفاده کنید مثلا اینجا این شرکت لوگو درخشان زیبایی داره

استفاده از فقط و رنگ یک نکته اساسی در مورد لوگو هست

خیلی بهتر هست که پشت زمینه لوگو سفید نباشه

پشت زمینه درخشان و لوگو سفید همینطور که میبینید بسیار چشم گیرتر هست

همینطور میبینید که آنها از فضای عکس کاور برای نشان دادن اعضای تیمشان استفاده کرده اند

این نشون میده که این محل کار بسیار جای فانی هست

و برای افرادی که دنبال کار هستن جذاب میشه که بیان اینجا و فرصت های شغلی ببینن

این عکس نشون میده که این محل کار محل جذابی برای کار کردن هست

و این چیزی هست که شما هم میتونید برای عکس کاور استفاده کنید

بذارید صفحه دیگری باز کنیم و نگاهی به کمپانی های دیگر داشته باشیم

خب حالا نایک سرچ میکنیم از قسمت کمپانی ها

و حالا نگاهی بهش داریم

چیزی که اینجا میبینیم خیلی جالب هست

در پشت زمینه اومده که این صفحه به عنوان بهترین صفحه شرکت ها در لینکدین در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است

همچنین نمای کلی از شرکت نایک میبینیم

دوباره باید بگیم که به شدت برای کسانی که میخوان در اینجا کار کنن ترغیب کننده هست که ببینن محل کارشون چه محل

فوق العاده ای هست

حالا بریم پایین و نگاهی داشته باشیم به بخش درباره ی ما

اینجا گفتن که چه کاری میکنن، چجوری این کار شروع کردن، چندتا مشتری دارن

و اینکه دفاترشون کجاها هستن

این نکته برای یک شرکت بین المللی خیلی مهم هست

حالا اگر نگاهی به نایک داشته باشیم یه توضیح مختصری در مورد تاریخچه شون دادن

نام شرکت از خدای یونانی پیروزی گرفته شده است

دوباره اینجا تعدادی از محل دفترهایشون ذکر شده و در مورد موسسان این شرکت مثل فیل نایت صحبت شده

و همچنین آدرس وبسایت اضافه کرده اند

و تعداد کارکنان و چیزهای دیگه ذکر کرده اند

حالا اگر دوباره نگاهی به هاب اسپات داشته باشیم میبینیم جزییات یکسانی ذکر شده است

در واقع نکته قضیه اینجاست که من شما را ترغیب میکنم تا صفحه کمپانی های دیگر را جستجو کنید

ببنید اونا چه میکنن و اونو به عنوان مدل کار خود قرار دهید

مخصوصا کمپانی هایی که هم سطح شما هستن

ولی به عنوان یک قانون کلی لوگو پروفایل باید از دو رنگ ساده تشکیل شده باشد و خود لوگو ساده باشد

در لوگو نایک هم پشت زمینه سیاه میبینیم

و عکس کناری تیم یا محل کار آنها نشان می دهد

و در بخش درباره ما تاریخچه مختصری از کمپانی داریم

شرح می دهند که این شرکت چه کاری را در بالاترین سطح انجام می دهد و نمایندگی هاش کجاها هستن

و اینجا یه بخش جالبی داریم در بخش اطلاعات بیشتر، آدرس سایت شرکت ذکر شده است

خب همینطور که میبینید این صفحه قلاب میندازه تا افراد جویای کار را جذب کنه

چون شماره تماس برای ارتباط گذاشته

همچنین تمرکز زیادی روی محل کار شده و در مورد صفحه دیگر هم همین موارد مشابه داشتیم

در نتیجه میبینید هزاران ایده در صفحات لینکدین وجود داره که شما میتونید بهترینشو به کار بگیرید

و در صفحه خود به کار بگیرید

ویژگی صفحه تجاری ( شرکتی ) در لینکدین چیست؟

یکی از این ویژگی ها آپدیت هست و شما میتونید آپدیت به اشتراک بگذارید و فالوورهاتون در جریان قرار میگیرند

حالا بذارید مستقیم بریم سراغ ویژگی های دیگر صفحه شرکت ها در لینکدین

یکی از این ویژگی ها آپدیت هست و شما میتونید آپدیت به اشتراک بگذارید و فالوورهاتون در جریان قرار میگیرند

این کار به راحتی اتفاق میفته و فقط باید برید به صفحه آپدیت ها و منتشرش کنید

در این قسمت شما میتونید میزان مشارکت و آمار و ارقام مربوط به اونو ببینید

در بخش آنالیز صفحه میتونید کسانی که صفحه شما دنبال کردن به صورت تفکیک شده بررسی کنید

در بخش پایین آنالیز هم برای شما نوتیفیکیشن میاد اگر صفحه شرکت شما در پستی منشن شده باشد

و شما میتونید این پست ها را از اینجا مانیتور کنید

خب تا اینجا شما یاد گرفتید که چگونه صفحه ای تشکیل بدید و محتوا تولید کنید حالا بیایید نگاهی به

نحوه اضافه کردن ادمین داشته باشید

برای اینکار از بخش ابزار ادمین بر روی گزینه ادمین پیج کلیک می کنیم

بعد میرید و میتونید ادمین اضافه کنید

البته باید اونها پروفایل لینکدین داشته باشند

بعد شما جستجو می کنید اون فرد پیدا می کنید و اضافه کنید

شما میتونید از این بخش فردی انتخاب کنید

و اون نوتیفیکیشن مربوط به ادمین شدن رو دریافت میکنه

حالا من این شخص حذف میکنم چون اون فقط یکی از دوستامه

اگر بعد انتخاب اون رو سیو کنید اون فرد نوتیفیکیشن دریافت می کند

نکته آخر این که چجوری کارکنان خود را به صفحه شرکت اضافه کنید

شما باید به کارکنان خوئ بگویید تا به صفحه خودشون بیایند

باید هر شخص به بخش تجربیات پروفایلش بیاد و تجربه جدید را اضافه کند

در این بخش شرکت ستاپ دمو انتخاب می کنیم و براش عنوان انتخاب می کنیم

و چیزهای دیگر که در پوفایل شما مشاهده خواهد شد

پس کاری که شما باید بکنید ابتدا تشکیل صفحه و بعد ترغیب کارکنان به اضافه کردن اون به صفحشون هست

شما میتونید اطلاعات صفحه رو به بخش های مختلف شرکت بدهید و از آن ها بخواهید

که همه را مطلع کنن.

خب پس برای تشکیل صفحه تجاری در لینکدین باید بر روی گزینه کار کلیک کنید

صفحه تشکیل دهید، ادمین ها را اضافه کنید و مطالبتون منتشر کنید

وقتی صفحه تشکیل شد شما میتونید از کارکنان خود بخواهید تا خودشان را به صفحه شما متصل کنن

و بدین صورت با تشکیل صفحه  شما میتونید به مردم کمک کنید تا برند، محصولات و فرصت ها شغلی شما را بهتر بشناسند

برای دانلود ویدیو آموزش ” چطور در لینکدین صفحه تجاری بسازیم؟ ” ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.


انستیتو دیجیتال مارکتینگ  درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگمیشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان}  را تکمیل و ارسال نمایید. انستیتو دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.