رشد کانکشن درلینکدین

لینکدین مارکتینگ
معرفی دوره آموزشی لینکدین

متن فیلم آموزش رشد کانکشن (کاربر) در لینکدین


من در این ویدیو می خواهم راه موفقیت زودرس با کانکشن درجه دوم LinkedIn را نشان دهم.
حال برای شروع بر روی محل جستجو که در اینجا قراردارد کلیک کنید.
در بالای LinkedIn
حال شما می توانید در این بخش به جستجوی افراد بپردازید.
و این ویژگی یکی از کاربردی ترین بخش های Linked-in هست.
در حقیقت این سایت موتور جستجویی برای مردم هست.
و الان ما می تونیم ببینیم که این سایت لیستی ۳۹۳۰۰۰ نفره را به من نشان می دهد و همچنین ما
لیست بزرگ و آپشن های زیادی برای فیلتر این لیست داریم.
حال من می خواهم قدرت این کانکشن دسته دوم را با
با توجه به تعداد کانکشن های دسته اولی که دارم نشان دهم.
همینطور که میبینید بر روی پروفایل شخصی من ۹۷۰ کانشکن وجود دارد.
در نتیجه این تعداد کسانی هستند که به طور مستقیم با آنها در ارتباط هستم
من گزینه ارتباط را زده ام و آنها آن را پذیرفته اند.
در نتیجه این تعداد اولین کسانی که من به طور شخصی می شناسم حال اینجا جایی هست که موضوع جالب می شود
من به کانکشن های دسته دوم خودم نکاه میکنم و حال آنها به ۳۹۲ هزارتا رسیده اند.
به عبارتی ۴۰۰ برابر کسانی که در ارتباط ما من هستند در یک قدمی من هستند
این کانکشن های دسته دوم کانکشن های کانکشن های من هستند.
حال بگذارید از مثالی واقعی استفاده کنم
من Roy را میشناسم و Roy هم Emma را می شناسد.
در نتیجه اگر من بخواهم با Emma در ارتباط باشم باید از Roy درخواست معرفی شخصی بکنم یا می توانم
فقط گزینه ارتباط را بزنم.
و به علت اینکه ما تعداد زیادی کانکشن مشترک داریم به احتمال زیاد ایشان درخواست ارتباط را می پذیرد.
حالا اگر شما می خواهید این استراتژی برای رشد پروفایل شخصیتان به کار بگیرید و تعداد کانکشن هایتان را افزایش دهید
فقط باید گزینه ارتباط را بزنید.
من به شما توصیه میکنم در روز با بیش از ۱۵۰ نفر ارتباط برقرار نکنید.
و نکته مهم دیگر اینکه اگر مایل به استفاده از این استراتژی هستید می توانید این وظیفه را به دستیار مجازی
محول کنید چرا که انجام آن به تنهایی می تواند وقت گیر باشد.
حال اگر به دنبال جستجو کانکشن های دسته دوم هستید یک راه هوشمندانه تر وصل کردن آن
به نرم افزار فروش B2B یا چیزی مشابه آن هست.
کاری که شما برای شروع می توانید بکنید اینست که از بعضی از فیلترهای قدیمی که در این بخش قابل مشاهد هستند استفاده کنید
در این بخش ملاحظه می کنید که حتی می توایند نام و نام کمپانی و عنوانشان را بنویسید.
حال تصور کنید که من میخواهم محصولمان را به موتورهای جستجو متصل کنم.
حال سرپرست تخصصی را در قسمت عنوان تایپ میکنم و در نتیجه در نتایج به من نمایش داده می شود.
اینجا من میتوانم از یکی از کانکشن هایم بپرسم برای مثال بذارید این بخش باز کنم
به Karl پیام می دهم و بهش سلام میکنم.
من میخوام با Nial صحبت کنم در مورد کمپانیش برای مثال FEAN
میتونی که معرفی مختصری از من برای او داشته باشی؟
یا دوباره تو می توانی گزینه ارتباط را بزنی و ببینی اون قبول می کند و در ادامه تو گزینه پیام مستقیم به او را داری
در نتیجه شما دیدید که در جایی که من CTO بسیار کمی رو در کانکشن های درجه اولم داشتم
با استفاده از کانکشن های درجه دوم تعداد زیادی از آنها پیدا کردم
حال اگر شما می خواهید یک قدم جلوتر از این هم بروید می توانید از کانکشن های درجه سوم استفاده کنید
کانکشن های درجه سوم کانکشن کانکشن کانکشن شما هستم و در نتیجه یه کم موضوع اینجا پیچیده میشه
در نتیجه بر این باورم که کانکشن های درجه دوم بیشترین قدرت را دارند چون که فقط یک قدم از شما فاصله دارند
اما به خاظر داشته باشید هر چه که تعداد بیشتر افراد به شبکه اجتماعی شما متصل شوند تعداد
کانکشن های درجه دوم شما نیز افزایش خواهد یافت.
همانطور که دیدید این ویژگی یکی از جذابترین ویژگی های لینکدین هست و قدرت و تاثیرگذازی این شبکه اجتماعی را نشان می دهد.
به یاد داشته باشید در اینجا در موتور جستجو لینکدین همه کانکشن های دسته دوم را می توانید بیابید
و به صورت هدفمند به جستجو افرادی که در لینکدین مایلید با آنها در ارتباط باشید بپردازید
حالا برید و این ابزار را به کار بگیرید یا همیشه این قابلیت لینکدین را در گوشه ذهن خود به خاطر بسپارید تا بتوانید در آینده از آن
در جهت منافع مشتری یا کمپانی خود استفاده کنید.

پس از تکمیل فرم، لینک دانلود “فیلم افزایش رشد کانکشن (کاربر) در لینکدین” به ایمیل شما ارسال میگردد.


انستیتو دیجیتال مارکتینگ  درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگمیشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان}  را تکمیل و ارسال نمایید. انستیتو دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.