ساخت اکانت در لینکدین و بهینه سازی

بازاریابی در لینکدین
ویدیو آموزش ساخت اکانت در لینکدین و بهینه سازی

جهت دانلود فیلم آموزش لینکدین ، (ساخت اکانت در لینکدین و بهینه سازی) فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید.

چگونه در Linkedin پروفایل بهتری تشکیل دهید ؟

۱- ساخت اکانت در لیندکین
۲- قرار دادن تصویر صحیح برای پروفایل در لینکدین
۳- استفاده از عنوان جذاب که ارزش افزوده برای شما داشته باشد
۴- نوشتن خلاصه جذاب با ذکر توانمندیها
آموزش بازاریابی لینکدین

متن ترجمه شده ویدیو آموزشی لینکدین مارکتینگ

در این ویدیو شما یاد خواهید گرفت که چگونه در Linkedin پروفایل تشکیل دهید و من می خواهم
پنج کار اساسی برای اینکه بتوانید از Linkedin به عنوان ابزاری قدرتمند در بازاریابی
برای جذب مشتری و بالابردن ترافیک سایت بهره ببرید را به شما یاد دهم.
اولین قدم از این پنج کار اساسی تشکیل اکانتی در این سایت هست و شما می توانید با رفتن به
سایت Linkedin.com و عضو شدن در آن این کار انجام دهید.
این کار کاملا ساده هست و چند کار ساده را شامل می شود.
و وقتی اکانت را تشکیل دادید باید در ابتدا چند چیز مشخص را به پروفایلتان اضافه کنید
و صد البته مهمترینش عکس پروفایل هست.
در نتیجه من قصد دارم این بخش پروفایل و چند بخش دیگر را
به بهترین شکل به شما نمایش بدهم.
عکس پروفایل شما به شدت اهمیت دارد و نه تنها بر روی صفحه پروفایل شما نمایش داده می شود بلکه
اگر من به روی بخش فید در بخش فیدهای خبری بیایم که مشابه فید فیس بوک هست شما می توانید ببنید که
شما می توانید ببنید که در اینجا هم عکس پروفایل ها وجود دارد.
در نتیجه شما باید تصویر واضحی انتخاب کنید تا مردم بتوانند از طریق آن شما را شناسایی کنند.
و با این توضیحی که من دادم شاید شما سورپرایز بشوید که
تعداد زیادی از کانکشن های من عکس پروفایل ندارند و هیچ امیدی نیست که
آنها بتوانند در توسعه شبکه اجتماعی شان و جذب مشتریان موفق باشند
وقتی که از عکس پروفایل استفاده نمی کنند.
همانطور که دیدید عکس پروفایل کاملا اساسی هست.
اما شما متعجب خواهید شد وقتی ببینید چه تعداد زیادی به خودشان زحمت نمی دهند تا تصویری بگذارند.
حالا در مورد عکس شما می توانید ببنید که تصویر من تصویر بسته ای
از صورت من هست.
هیچ چیز حواس پرت کنی در پشت زمینه عکس من وجود ندارد
و شما می توانید به سادگی تصویر من را در فید خبرها
جایی که تصاویر کوچک تر هم هستند تشخیص دهید.
من فکر میکنم شما میتوانید منو تشخیص بدید.
و کار دیگری که من کرده ام این هست که از تصویر یکسانی برای تمام پروفایل های شبکه های اجتماعیم استفاده کرده ام
مانند توییتر، فیس بوک و موارد دیگر. پس مهم هست که از تصویر یکسانی استفاده کنید. حالا در اینجا شما میبینید که
این خانم از تصویری با پشت زمینه زرد و موهای بلوند استفاده کرده است.
البته این خانم هنوز میتواند این تصویر پروفایل را بهتر کند.
در اینجا شما می توانید ارتباط های من را ببنید.
بذارید من چند مثال دیگر بزنم.
در اینجا شما می توانید پشت زمینه سفید معمولی را ببینید.
این شخص فعالیت زیادی دارد
در نتیجه پشت زمینه تک رنگ معمولا انتخاب خوبی میتواند باشد
در اینجا میبینید که پشت زمینه را خیلی شلوغ کرده است که میتواند الزاما بد هم نباشد ولی
به اندازه ی پشت زمینه تک رنگ اثرگذار نیست.
همینطور که میبیند در اینجا با پشت زمینه ای پر از نوشته رو به رو هستیم
و من باز فکر میکنم ایده خوبی نیست چون که تشخیص صورت وقتی که اینقدر تصویر کوچک باشد سخت خواهد شد
مثل همینجا.
همچنین نوشته در پشت زمینه مزاحم هست همانطور که به خوبی میتوانید ببینید
و با من موافق باشید.
برای جوآن کاری او می تواند بکند این است که به دوربین نزیکتر بشود و از پشت زمینه ساده تری استفاده کند
و به این صورت تشخیص او ساده تر هست و صد البته تشخیص یک نفر اولین قدم
در ارتباط گیری با او هست.
در نتیجه می توانید ببینید که تصویر پروفایل به شدت اساسی هست ولی افراد زیاد اشتباهات فراوانی در ارتباط با آن دارند
که قابلیت مطرح شدن را داشت.
حالا که تصویر خود را آپلود کردید در قدم بعدی باید عنوانی برای خود ایجاد کنید
و این چیزی هست که الان میخواهم بر رویش کار کنم و برای شما چند مثال بیاورم
خب در اینجا میبینید که مارگارت مدرس آنلاین هست.
حالا بهترین کار در اینجا این هست که بر روی این که شما چه کسی هستید و چه کاری می کنید
و عنوان شغلیتون چی هست تمرکز نکنید.
بلکه به جای آن نشان بدهید چگونه می توانید برای مردم ارزش افزوده ای به ارمغان بیاورید.
بذارید در اینجا چند مثال برایتان بیاورم
خب در اینجا ما مصطفی را داریم
او در مایکروسافت کار میکند و میبنید که گفته رابط دیجیتالی به شما در جهان دیجیتال که به سرعت در حال تغییر هست کمک میکند.
بیایید در ارتباط باشیم.
من شخصا فکر میکنم او میتواند این جمله را بهتر کند و مقداری دقیق تر به
چگونگی کمکش به مردم اشاره کند.
اما او بر روی کمک به شما در جهان دیجیتالی به سرعت در حال تغییر هست تمرکز کرده است
این عنوان خوبی میتونه باشه چون به این اشاره میکند که چیزها دایم در حال تغییر هستند
سازگاری با تغییر دایم سخته و این شخص کسی هست که میتواند در این کار به من کمک کند
در نتیجه ارزش جذابی را ارایه کرده است
این تنها عنوان شغلیش نیست بلکه در واقع به این اشاره کرده است که چطوری می تواند به شما کمک کند
و من فکر میکنم این جمله که بیاید در ارتباط باشیم جمله مهمی در جهت دعوت به اقدام افراد هست.
و می تواند به طور خودکار کانکشن های شما را افزایش دهد چرا که شما افراد را دعوت به انجام کاری کرده اید
و همچنین شما در مرحله اول به آنها ارزش ارتباط با شما را ارایه داده اید.
به عبارتی آنها میخواهند بدانند چرا باید با شما در ارتباط باشند و سپس شما گفتید بیایید در ارتباط باشیم
و حالا شانس بالایی هست که من اینکار را انجام بدهم.
به یاد داشته باشید که این عنوان احتمالا تنها جمله ای از پروفایل شما هست که
بیشترین توجه را جلب می کند.
مردم به طور معمول پایین تر نمی روند تا تمام مطالب شما را بخوانند ۸۰ تا ۹۰ درصد چیزی که
مردم خواهند دید تنها این جمله عنوان پروفایل شما هست.
بنابراین این موضوع این ارزش را دارد که مقداری بیشتر بر رویش وقت بذاریم و به یک عنوان خوب دیگر اشاره کنیم.
اینجا
ما به شما کمک می کنیم که با هک کردن آنها در امنیت باشید قبل از اینکه هکرهای بد ذات این کار را بکنند.
همینطور که میبینید این جمله ارزش بالایی را منتقل میکند.
ما به شما کمک می کنیم که با هک کردن آنها در امنیت باشید قبل از اینکه هکرهای بد ذات این کار را بکنند
در نتیجه این دلیل بسیاری خوبی هست که در تماس با این شخص باشیم یا او را به خدمت بگیریم چون که او می تواند
به شما کمک کند تا در امنیت باشید قبل از اینکه آدم های بد شروع به فعالیت کنند.
عرضه ارزش به زیبایی.
اجازه بدید اینجا مثال دیگری را ذکر کنم
مدیر فروش داخلی در مایکروسافت. قدرنمند کردن شرکت ها و سازمان ها در بازار انگلستان در جهت
کسب منفعت بیشتر
این جمله خوب هست چون که نقشش را مشخص می کند
به طور دقیق می گوید که چه هستند.
و حتی بازار هدف را به طور کامل مشخص می کند
و شما می دانید آنها چگونه می توانند به مردم کمک کنند. این ها سه مثال مختلف از نحوه انتخاب
عنوان برای پروفایل بود.
در یکی درخواست به اقدام و عرضه ارزش لحاظ شده بود
در دیگری دوباره عرضه ارزش را داشتیم و در کنار آن مضرات عدم
ارتباط با این شخص خاص ذکر شده بود
و در آخر با ترکیب این عناصر شخص وظیفه خود را شرح داده بود
بنابر این مشخص هست که وطیفه شما چیست
و در ادامه میتواند در مورد بازار فروش جزییات بیشتری را هم ذکر کنید.
حالا اگر قصد دارید عنوان خود را اصلاح کنید به سادگی میتوانید وارد بشوید
در اینجا
اکی.
حالا من میخواهم این بحث را روی عنوان پروفایل خودم اجرا کنم
مدرس در Udemy . توانمندسازی تجارت های کوچک
در جهت رشد با بازاریابی اینترنتی
ببینیم چه شکلی میشه
من فقط باید روی ok کلیک کنم.
فکر میکنم برای نمونه اولیه خوب شد.
احتمال داره دوباره بیام و همشو در یک جمله خلاصه کنم ولی فعلا خیلی بهتر از قبل شد
قبلا نقشی که برای خودم تعریف کرده بودم آقدر جذاب نبود
که دیگران را به ارتباط با من ترغیب کند.
و چون من به آنها نگفته بودم که به طور مشخص چگونه میتوانم بهشون کمک کنم
در نتیجه فکر میکنم الان عنوانم خیلی بهتر شد.
تا اینجا در مورد ساختن اکانت، تصویر پروفایل و عنوان صحبت کردیم
حالا میریم سراغ خلاصه
چیزیکه میخوام الان در موردش صحبت کنم
و یکی از بهترین ویژگی های که من در لینکدین تشخصیص دادم این هست که وقتی شما شروع به
آپدیت کردن پروفایلتان میکنید آنها خودشان خلاصه ای از فعالیت هایتان برای شما در کنار هم میگذارند
نوشتن خلاصه میتونه سخت باشه
برای همین ما خلاصه ای را برای شروع برای شما در نظر گرفتیم
در این خلاصه ذکر شده است که: مدرس باتجربه زبده در
مدیریت بازار، تجارت الکترونیکی، هدف گذاری تجاری و چیزهای دیگر
اکی
من این باورم که بعضی از خلاصه به طور تعجب آوری دقیق و خوب هستند
من فکر میکنم این ها توسط هوش مصنوعی سایت در کنار هم قرار گرفته اند.
حال اگر شما هم به این قابلیت دسترسی دارید میتوانید برای شروع از آن بهره بگیرید.
حال من باید این خلاصه را دوباره اصلاح کنم.
و قبل از اینکار من پیشنهاد میکنم که باهم نگاهی به مثال های دیگر داشته باشیم تا ببینیم چگونه من می توانم
این خلاصه را تقویت کنم.
بذارید نگاه دوباره ای به مثال ها داشته باشیم تا ببینیم چه کار بهتری میتوانیم بکنیم.
حال اگر نگاهی به خلاصه مصطفی داشته باشیم میبینیم که او در اینجا به صورت مفصل تر در مورد خود صحبت کرده است.
من میتونم بگم اگر در اینجا هم مانند عنوان مطالب تمرکز بیشتری داشتند
باعث میشد نیازی کمتری باشه که مردم کل این مطلب طولانی را بخوانند
اما نکته جذابی که اینجا بهش اشاره داشته این هست که چگونه باهاش در ارتباط باشیم
او شماره تلفن و ایمیلش را قرار داده است
و او گفته بهم زنگ بزنید تا توانایی های من را بتوانید تایید کنید این بخش
جذابترین بخش پروفایل او هست که شما می توانید به سادگی آن را کپی کنید و در پروفایل خود قرار دهید.
مقداری پس زمینه به کاری او کرده اضافه کنید.
ولی در کل این بخش ارتباط با من بسیار جالب هست که من میتونم به سادگی اون کپی کنم
خلاصه خودم را جایگزین کنم
و در مرحله بعد شماره تماسم را جایگزین کنم
ولی در نهایت این ایده ایده بسیار خوبی بود چون که هدف از ساختن پروفایل در این سایت جذب مشتری و بالابردن کانکشن ها هست
و به بدین صورت مشتری بالقوه به راحتی میتواند به شما دسترسی داشته باشد و و دستورالعمل موردنیازش را بگیرد
شما حتی میتوانید راه ارتباطی را شخص تر کرده و به یک راه کاهش دهید
فعلا من کاری با این بخش ندارم
من نظر این است که این بخش این پروفایل خیلی خوب بود.
حالا بریم سراغ تری و ببنیم اون برای ما چی داره.
دوباره شما اینجا میبینید که شماره تماس مستقیمش را گذاشته و از یک نماد تلفن خوشگل استفاده کرده
ایده خوبی که منم میتونم انجام بدم.
شماره مستقیم من.
این عبارت بسیار خوب هست چون مشخص میکنه به طور مستقیم این شماره
شماره تری هست.
یک نمونه کار جالب دیگری که کرده این هست اینجا گفته که مشاوره رایگان میده
در اینجا به مصاحبه و چیزهای دیگر اشاره کرده
دوباره چیزهایی که برای جالب هست را از پروفایل تری برمیدارم
و این نکته مهمی بود که من میخواستم شما بهش برسید اینکه لازم نیست چرخ دوباره اختراع کنید بلکه فقط باید به کسانی کاری را انجام داده اند به خوبی نگاه کنید و مزیت های آنها را بیابید
و برای خود به کار ببندید
خب اینجا تماس مستقیم را کپی میکنم
اکی
بعدا این بخش پر میکنم.
بعدا یه کم وقتم را خواهد گرفت
این بخش مشاوره رایگان ۳۰ دقیقه ای
و همچنین بخش مصاحبه و سخنرانی را برای خودم کپی میکنم چون که این خط های کوتاه به شدت کارآمد هستند و نشان می دهند
که شما برای سخنرانی و مصاحبه آغوشتون باز هست و این وقتی گفته می شود بسیار خوب هست
در اینجا گفتید که در لینکدین به من مسیج بدید یا تماس بگیرید و زیرش نشون میده که چرا
آنها باید تماس بگیرند
برای ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان حتی اگر موضوعش مشخص نباشد
رزو کردن ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان برای مراقبت از تجارت خود در مورد تری
چون که فیلد تخصصی او امنیت سایبری هست
حال بذارید به آخرین پروفایل نگاه کنیم پروفایلی که در حال حاضر خلاصه ندارد
خب این چیزی هست که که ایشون میتونه اضافه کنه
خب به هر صورت اینها مثال ها و ایده هایی در مورد کارهایی بود که شما میتوانید در مورد پروفایلتان انجام دهید
من بهتون پیشنهاد میکنم که به خلاصه که خود سایت بهتون میده اکتفا نکنید
چون که فقط به چیزهایی که در آنها تخصص دارید اشاره کرده
ولی شما میتوانید اقدام به عمل های مشخصی را به این لیست کلی اضافه کنید
فکر میکنم شما ایده های بیسار خوبی را تا به حال دیدید مثل چگونگی ارتباط از طریق لینکدین
یا رزرو مشاوره رایگان یا آمادگی برای مصاحبه و سخنرانی
یا اضافه کردن شماره تماس مستقیم
حالا من همه این تغییرات را ذخیره میکنم
تا به شما نشان دهم که ظاهرش به چه شکلی درخواهد آمد
حالا بذارید من سر اصل مطلب برم
من فکر میکنم روش هایی که گفتم راه بسیار خوبی برای نوشتن خلاصه در جهت جذب مشتری هست.
آنها ابتدا عنوان را میخوانند بعد به سراغ باقی بخش ها می روند
پس مهم هست که از آنها بخواهید در ارتباط با شما باشند یا به خواندن صفحه تان ادامه دهند
تا اینجا ما به ۳ نکته از ۵ نکته اساسی در مورد اشاره کردیم: تصویر، عنوان و خلاصه
حالا میریم به سراغ چهارمین نکته که میتوانید در جهت جذب مشتری و تقویت پروفایلتان از آن بهره ببرید
نکته چهارم ایجاد URL شخصی هست
من قبلا این کار انجام داده ام ولی شما می توانید این گزینه را در نواره ی کناری در زیر کانتکت ها و
اطلاعات شخصی پیدا کنید.
و اینجا می توانید برای پروفایل لینکدین خود URL شخصی درست کنید و این عالی هست چرا که
شما می توانید این مشخصات را بر روی کارت تجاری خود قرار دهید و این بخش رشته ای از جملات و شماره های بی ربط نیست
بلکه قابلیت اصلاح توسط خود شما را دارا هست.
این کارت تجاری بر روی وبسایت خیلی شکیل خواهد شد
و لینک کوتاهی دارد که شما به راحتی میتوانید همه جا آن را همه جا به اشتراک بگذارید
مشابه همان کاری که در فیس بوک یا یوتیوب می توانید انجام دهید
ایجاد URL بسیار ساده هست و از اینجا شما می توانید این کار انجام بدید
ممکن هست اسم شما در دسترس نباشد
من خیلی خوش شانس هستم که اسم کوچک و فامیلم در دسترس بود اگر نام شما قبلا توسط شخص دیگری گرفته شده بود یک راه حل این است که
که نام وسطی خود را در ابتدا قرار دهید برای مثلا نام وسط من مایکل هست
من در اینجا اسم و فامیلم را گذاشتم و URL شخصی در دسترس بود
ولی در مواقعی که اینطور نباشد و نام کوچک و فامیلی شما در دسترس نباشد میتوانید نام وسطی خود را به ابتدا بیاورید
در نهایت شما میتوانید پروفایلی داشته باشید که قابلیت تبدیل به URL را هم داشته باشد
در اینجا شما می توانید شماره تلفن و ایمیل خود را هم بگذارید
ما گفتیم که اطلاعات خود را در خلاصه بگذارید ولی همه به خلاصه نگاه نمیکنند
در نتیجه این کادر کناری که شامل این اطلاعات هست به شما کمک می کند تا
تماس بیشتری از طرف مردم داشته باشید و همچنین بازدید وبسایت شما را افزایش خواهد داد
و این لیست را می توانید جوری تنظیم کنید که مردم مستقیم به ایمیل شما مراجعه کنند یا پی دی اف رایگانی را از سایت شما دانلود کنند
کار خلاقانه دیگری که شما می توانید در خلاصه خود انجام دهید این است که اگر وبسایت خود را ذکر کردید
شما می توانید پی دی افی را برای مشتریان در آنجا قرار دهید که تمام اطلاعات در آن ذکر شده باشد
مثلا میتوانید بگویید این پی دی افی در مورد مهمترین نکات در مورد امنیت سایبری در جهان امروز هست.
در ادامه مردم به آنجا خواهند رفت
آنها مجبور هستند ایمیل خود را بگذارند تا پی دی اف برایشان ارسال شود
در نتیجه این راه نه تنها اضافه کردن لینکی مهم به خلاصه شما هست بلکه راهی برای
استخراج ایمیل از لینکدین هست
خب تا اینجا ما ۵ نکته اساسی در مورد پروفایل لینکدین را پوشش دادیم
حال به سایت لینکدین بروید
اکانتی برای خود تشکیل دهید و این پنج استراتژی در جهت افزایش بازدید سایت و
و جذب مشتری بیشتر در لینکدین را اعمال کنید.
این اولین قدم ها برای شروع هست.

برای دانلود فرم را تکمیل نمایید.


انستیتو دیجیتال مارکتینگ  درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگمیشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان}  را تکمیل و ارسال نمایید. انستیتو دیجیتال مارکتینگ

2 دیدگاه برای “ساخت اکانت در لینکدین و بهینه سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما با واتسآپ
پشتیبان واتسآپ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ: سلام
شما میتوانید از طریق واتساپ همیشه با ما در تماس باشید!!
اگر با تاخیر جواب دادیم ، پوزش میطلبیم.