چطور روی کلمات کلیدی ” فایروال بومی ” و ” فایروال ایرانی ” رتبه گرفته و ماندگار شدیم !!
برای رتبه گرفتن کلمات کلیدی چه استراتژی استفاده کردیم؟
سایت شرکت امن پردازان کویر در دو کلمه کلیدی فایروال بومی و فایروال ایرانی در رتبه یک و دو گوگل قرار دارد و برای رسیدن به این جایگاه برنامه ریزی های زیر انجام گردید
۱- شناسایی کلمه کلیدی بر اساس نیازهای مجموعه
۲- شناخت ظرفیتهای بازار
۳- طراحی استراتژی و ساختار سایت
۴- طراحی صفحه برای کلمه کلیدی
۵- استفاده از CTA برای صفحات طراحی شده
۶- ایجاد لینک سازی داخلی اصولی برای صفحه هدف
۷- ایجاد لینک سازی خارجی برای صفحه هدف
۸- ساخت وبلاگ
نتایج بدست آمده در کلمه کلیدی فایروال بومی
نتایج بدست آمده در کلمه کلیدی فایروال ایرانی
کلمات کلیدی فایروال ایرانی و فایروال بومی از این لحاظ کلمات استراتژیکی می باشد که
۱- شرکتها و سازمانهای دولتی موظف به خرید محصولات داخلی در حوزه امنیت اطلاعات و امنیت شبکه می باشند
۲- شرکت های بزرگ و قوی در زمینه امینت اطلاعات و امنیت شبکه در ایران در حال کار هستند
۳- با توجه به اینکه زمینه کاری این مدل شرکتها با کامپیوتر و دنیای IT می باشد بنابراین در زمینه وب و دیجیتال مارکتینگ قوی و دارای برنامه می باشند
برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ما لطفا فرم رایگان درخواست مشاوره را تکمیل و ارسال نمایید
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
انستیتو دیجیتال مارکتینگ درواقع یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه راهکارهای علمی و عملی باعث “رشد درآمد از کسب و کار با دیجیتال مارکتینگ” میشود . برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ همچنین “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” {فرم مشاوره رایگان} را تکمیل و ارسال نمایید.
آخرین دیدگاهها